Post by lannisesical on Feb 20, 2022 15:12:47 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monta kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Home Design: House Decor Makeover 2022 version ▞▞▞
Home Design: House Decor Makeover Kirakós játékok dnf
Huonoin peliksi koskaan teeskentelevä sovellus. Ymmärrän, että mainoksista maksetaan sinulle, mutta tämä on puhdasta ahneutta. Enemmän mainoksia kuin peli, joten en itse asiassa anna sille tähtiä, mutta minun piti valita yksi, jotta voin lähettää sen. Poistetaan nyt!
Kiva sovellus vauva
olen pelannut tätä peliä melkein 3 vuotta
Se on vain hieno peli, toivottavasti seuraavilla tasoilla on erittäin mukavaa, koska aloitin sen käytön
Tämä peli on hämmästyttävä, mutta siinä ei ole paljon mainoksia
Pelit ovat mahtavia, ja antaisin sille 5 tähteä, ei kaikki mainokset. En välitä muutamasta mainoksesta, mutta tässä pelissä on liikaa mainoksia, sinun on katsottava mainos jokaisen tason jälkeen.
Helppoja suunnitteluvaihtoehtoja, helppoja sivupelejä
Rakastan tätä peliä todella paljon rakastan yksityiskohtia, mielestäni tasojen pitäisi olla hieman helpompia, mutta pidän tästä pelistä ja asiat tulevat kalliimmaksi matkan varrella, mutta rakastan peliä todella paljon. Kiitos paljon, että viihdyt minua muutaman kuukauden ajan. Suosittelen tätä peliä
Se todella auttaa tyyliäsi! Rakasta tätä!
Liikaa mainoksia. Ja mallit, jotka maksavat ylimääräistä.
Grand Theft Auto: Vice City Arkádové ddad
ពាណិជ្ជកម្មច្រើនជ្រុល ខាតពេលខ្លាអ
Kaikki on pelejä, joilla ansaitaan lisää rahaa ostaaksesi talon suunnitteluun
Se sopii ajan kulumiseen👍👍
Kyllästynyt mainoksilla, ja ei, en maksa mainoksia ilmaiseksi, saat meiltä tarpeeksi katsomalla kiloja mainoksia, myös se tytön ääni on laimean kuuloista.
👍👍👍
Jatkuvat mainokset. Oho. Poistettu.
Hyvä peli toistaiseksi
Loistava!!!
Miksi on niin paljon candy crush ripoff -pelejä? Kesti alle 2 minuuttia ennen kuin poistin. Tylsät, rumat "design"-vaihtoehdot. Ei kenenkään ajan arvoinen.
Tylsä
Olen iloinen puolestasi avustasi ja tuesta heidän uusimpaan singlensä albumilta hänen ensimmäinen kausi vaikeuksissa apuasi ja talomme, koska laulu on pulassa laulussa on siitä, että huono uutinen on se ja tuki heidän viimeisin kappale vaikeuksissa laulu ja tanssi kanssani tiedä, mitä tehdä sanoa, että olen työskennellyt projektin parissa, joka auttaa meitä ymmärtämään
Home Design: House Decor Makeover Teka-teki mhkx
Se on hyvä tapa ohittaa rime
Annoin 4 tähteä, koska se ei ole niin paha ja se on hauskaa, joten annoin 4 viiden sijasta ja pysykää turvassa kaikki ;D
Pidin pelistä, se oli hauskaa, mutta tarubol annan sinulle 2 tuijotusta
Liian monta mainosta ja liian monta peräkkäin jokaisen pelin jälkeen. Poistetaan.
Tämä peli on tylsä
Todella hauskaa, mutta pääsin tasolle 242 ja sama peli tuli.
Toinen roskapeli tältä yritykseltä, aina kun voitan, mainos alkaa ja sitten peli kaatuu! Tämä on toinen pelisi, jonka olen kokeillut ja jotka tekevät tämän, selvitä se!!!
Se on paras peli, jota olen pelannut toistaiseksi, se ei ole myöhässä eikä siinä ole niin paljon mainoksia. Rakastan sitä
Ei-toivotut mainokset aivan pelin näytöllä estävät sen erittäin ärsyttävänä ja poistettiin sen sijaan, että ne olisivat pohjassa, missä ne eivät ole tiellä
Ei ollenkaan sille, jonka halusin
Hyvä peli voi joskus olla hieman ärsyttävää.
Rakastan suunnitteluosaa, mutta peliosa on melko vaikea, mutta minulla oli hauskaa tämän pelin kanssa.
Home Design: House Decor Makeover Dėlionė xabe
Tämä peli on mahtava, mutta inhoan sitä, että saat vähän rahaa, liikaa mainoksia ja sinun täytyy pelata peliä Joka kerta saadaksesi rahaa ja pelin pelaaminen kestää ikuisuuden
Se on hämmästyttävä sovellus
Poista vain candy Crush -osa ja anna ilmaisia kolikoita tai rajattomasti kolikoita
Tämä on todella hyvä, mutta sen lataaminen ei ole nopeaa, mutta se on ok
Siten peli on niin hauskaa, että voin tehdä unelmakodistani vähän ongelmia mainoksissa, mutta silti rakastan sitä
Rakastan kodin suunnittelua niin paljon ilman hyviä pelejä, ettemme tiedä tästä hyvästä pelistä mitään
En pidä siitä paljoa... Koska on olemassa sellaista candy crushia... annan 3 tähteä
Huonoin peli, jota vihaan, antaisin sille 00000.0000 tähteä, jos voisin
Nautin todella tämän pelin pelaamisesta, mutta jostain syystä en voi katsoa videota saadakseni lisäpotkuja tai elämiä, se sanoo jatkuvasti kuten lataaminen
Se oli hauskaa, mutta sisälsi erittäin typerän määrän mainoksia
گوشی من ایفون ۱۱ ولی بالا نمیارع!🥺😂
Menee alas....voitan tasoja, mutta peli ei tunnista sitä ja häviän joutuneena VOITTAMAAN se UUDELLEEN...thx-kehittäjä päivitystä varten!
Nautin tästä pelistä paljon, ainoa haittapuoli on, että sinun on tehtävä haaste saadaksesi rahaa huonekalujen ostamiseen. Kaiken kaikkiaan se on kuitenkin hieno peli!
Se on hyvä peli ja voit pelata sellaista peliä kuin Candy crush, joten mielestäni se on hyvä peli 👍
Tyhmä peli 🤮
Söpö peli, jota häiritsevät raivostuttavat mainosten sijoittelut. Useimmissa ottelun 3 peleissä on mainoksia otteluiden välissä. Esimerkiksi Homescapesilla on noin yksi joka 3–5. Tämä ap? Lähettää sinulle mainoksen, jopa lentokonetilassa, kun se tekee pisteytystäsi, joten sinun on katsottava tai leikattava omat kolikosi. Salakavala. Älä lataa tätä, jos todella haluat pelata peliä. Jos haluat katsoa mainoksia, se on täydellinen.