Post by lannisesical on Feb 20, 2022 14:52:00 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flippy Knife ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flippy Knife IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes glitch munten ▞▞▞
▞▞▞ Flippy Knife 2022 version ▞▞▞
Het is vreemd handig om te ontspannen
Flippy Knife پرتحرک crxy
Kortom een geweldig spel. Kleine bugs en glitches voor mij. Scherm wordt af en toe zwart. Of het mes gaat van het scherm en de soft lock.
Het is een leuk spel! Maar meer messen dat 1500 munten zijn
Het is leuk, maar voeg alsjeblieft meer spelmodi toe
lollig
BADLAND הרפתקאות zcf
Kan deze messen naar mensen gooien EN als er te veel advertenties zijn, zet dan gewoon het wifi-internet uit
Peuk spel
Leuk spel maar wel apart
Er zijn veel te veel advertenties voor een spel dat draait om het vinden van een ritme, de advertenties brengen me echt in de war als ik combo of klim doe omdat het mijn concentratie verbreekt. Het is jammer, want ik zou het 5 sterren hebben gegeven als het was ' t voor dat ene ding
Het is een goed spel als je geen wifi hebt, maar het neemt ook het slijpen naar een nieuw niveau en het reset mijn dagelijkse prijs nadat ik het heb voltooid en o man dosis die een persoon van en de boem leves worden daar super hard als bijna onmogelijke jve zit al 2 weken vast op level 47
Goede tijdverspilling van een game, maar bij de nieuwste update stond er om de paar doden een advertentie om VIP te kopen. Maak een vraag me nooit meer-knop en ik kan opnieuw installeren.
Leuk spel veel variatie.
Goed spel, maar als de punt van het mes het hout raakt, blijft het niet in het hout steken. Het zou beter zijn als je het bijwerkt en de punt van het mes in het hout zou blijven steken als het direct raakt.
Het is gewoon een geweldig spel, ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen.
De advertenties interfereren op een significante manier met de gameplay. Het voelde alsof ik voor elke 10 seconden gameplay 30 seconden reclame kreeg. Het zorgt er niet voor dat ik de advertentievrije versie helemaal niet wil kopen als ik het spel niet eens genoeg kan uitproberen om er echt in te investeren.
Het is een goed spel, de messen zien er echt goed uit
Echt een superleuke game alleen veel reclame maar je kan je wifi uitzetten
Een game waarin je advertenties bekijkt en soms laat je ze spelen. Je kunt er niet eens het gevoel van krijgen, omdat het je constant wegstuurt om een video te bekijken
Geweldig idee en ontwerp. Maar de overvloed aan advertenties die constant in je gezicht worden geforceerd, is schandelijk. Zelfs na BETALEN om de advertenties te VERWIJDEREN krijg je nog steeds fhucking pop-ups die je vragen om meer fhucking advertenties te bekijken. Belachelijk. Bovendien lijkt het spel onafgemaakt, zo snel mogelijk uitgebracht om mensen te verleiden tot oneindige microtransacties. Het spel detecteert slechts ongeveer 60% goede treffers, het kan niet irritanter zijn! Laat me niet eens beginnen over de "boom-modus". Ik wou dat ik meer ruimte had
Best een goede game, maar probeer de besturing responsiever te maken en probeer minder advertenties en die premium dingen toe te voegen
Ik heb voor geen advertenties betaald en nu krijg ik om de paar minuten pop-ups voor hun premium lidmaatschap. Het bevat geen advertenties. Waar heb ik zelfs voor betaald.
Het is leuk, maar te veel advertenties. Het vraagt u om advertenties te bekijken voor dubbele beloningen, u selecteert het lagere bedrag dan het hoe dan ook advertenties afspeelt.
Veel te moeilijk om geld te verdienen
Flippy Knife پرتحرک crxy
Een goed spel, maar ik herinner me de oudere versie waar het alleen arcade was en advertenties niet bestonden
Het is een geweldig spel, maar... de gevechten met de baas zijn vervelend omdat er meerdere schoten nodig zijn om bij ten minste één obstakel te komen, terwijl de baas het mes maar één keer omdraait en er 3 overslaat, maak het alsjeblieft gemakkelijker
Flippy Knife Akčné tbq
Wonderful Gami heeft er niets slechts over te zeggen. Messen zijn een uitdaging om te krijgen, maar dat maakt het leuk. 99% van de messen die je kunt krijgen van advertenties in spelmunten. Ze zijn ook niet super duur. De niveaus en modi zijn uitdagend maar leuk. Er zijn ook dagelijkse uitdagingen die je kunt voltooien voor munten. Als je van een leuk maar eenvoudig spel houdt dat je niet elk uur hoeft te controleren, raad ik dit ten zeerste aan.
Beetje te grindy maar over het algemeen een leuk spel
Geinig spel
Voor de munten
Ik hou echt van dit spel, maar er zijn veel te veel toevoegingen.kan niet eens een minuut spelen zonder dat een toevoeging eruit springt.
Dit is een erg goede game, ik heb het gevoel dat er heel weinig bevestiging nodig is, omdat messen soms niet in de platforms blijven steken, ook al ziet het eruit zoals het zou moeten. Advertenties zijn niet zo'n groot probleem, maar zoveel messen mogen niet achter een advertentie worden vergrendeld, je zou het toch gewoon met munten moeten kunnen kopen. Mijn enige belangrijkste kritiek is dat dit spel geen abonnement nodig heeft, het is een leuk, eenvoudig spel voor je vrije tijd, niet een soort spel waar je op terugkomt en je uiterste best doet om de beste te zijn.
Kut reclames
Jet is wen leuke spell maar hey klimmen is wel moeilijk
het spel is leuk en verbluffend, maar de advertenties zijn ondraaglijk, verminder ze of maak het spel gewoon betaald xD
Kerstmis is al voorbij update al godverdomme